Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Որ մարդու դեմքին նայում ես, չես հասկանում՝ է՞գ է, թե՞ որձ

Որ մարդու դեմքին նայում ես, չես հասկանում՝ է՞գ է, թե՞ որձ
14.12.2023 | 06:57

Երեկ աչքովս ընկավ՝ էն Գիլոյան Կարենն էր ինչ-որ հեծանիվների մասով դուրս տվել, թե «ուզում ենք Հայաստանը սարքենք Հոլանդիայի նման երկիր»։ Ուշադիր՝ Հոլանդիայի։

Այսինքն, սրանք ուզում են մի երկրի նմանվեն, որտեղ բարդակի ու քաոսի թագավորություն է ամենուր։ Է՛լ սեռաքաղցներ, է՛լ թմրամոլներ, «Կարմիր լապտերների» փողոցն էլ՝ ձեզ փեշքեշ։ Ասեմ՝ էդ երկրում օրը ցերեկով թմրանյութի ազատ վաճառք է իրականցվում (Ալենի մանկության երազանքը), որ մարդու դեմքին ես նայում, չես հասկանում՝ է՞գ է, թե՞ որձ։

Սրանց երազանքը անսեռ, անհայրենիք, անգեն Հայաստան ունենալն է։

Նենց՝ ձեռի հետ, ուղղակի ասեմ, որ էսօր հոլանդացիք լուրջ ազգային ճգնաժամի առաջ են ու իրենց վարկաբեկված հեղինակությունը փրկելու համար, անգամ, սահմանադրական փոփոխություն են ուզում անել ու երկրի անունը փոխել, որպեսզի էդ տարբերակով քիչ հոլովվի՝ փորձում են պլստալ (տարբերակներից մեկը՝ Ֆլամանդիա)։ Հիմի սրանք ուզում են նմանվեն էդ իշվանքներին։

Հերթական մի դեգեներատիզմ են մոգոնել, որ մարդկանց զբաղեցնեն, էն ո՞նց են հիմի ասում՝ շեղում են։

Արմեն Հովասափյան

Դիտվել է՝ 6431

Մեկնաբանություններ